Enoastronomia: vi i estrelles

Enoastronomia: vi i estrelles

1 de setembre
De 20:30 a 22:00 h
26 € anticipada
Passeig de l’arbre, 3 – 43736 El Masroig
El Masroig

Activitats de natura, senderisme i esport

Xerrades, debats, cursos, tallers

Per a tots els públics

Contacte

Celler Masroig i l’Associació Bocafoscant

Gaudeix d’una nit màgica d’enostronomia de la mà del Celler Masroig i l’Associació Bocafoscant. Aquesta activitat combina l’observació astronòmica amb un tast de vins i busca les diferents connexions que hi ha entre la vinya i el cosmos.

Descobreix els diferents tipus d’estrelles, constel·lacions i observa amb telescopi planetes del sistema solar, també podràs veure altres objectes de l’espai profund com nebuloses, cúmuls globulars i altres galàxies.
Parlarem dels diferents astres que influeixen la vinya, també coneixerem l’estel veremador i històries d’astronomia popular amb referència al vi i la vinya, parlarem dels colors de les estrelles i els colors dels vins i de Dionís déu del vi i la vegetació. Tot això, mentre degustes tres vins de Les Sorts acompanyats d’un piscolabis de productes locals i de proximitat.